2009年1月9日 星期五

9日目~~銀山溫泉

到了溫泉街,時間尚早,我們趁著天還亮,
換上了旅館神祕人外衫,便出外散策。


老實說~~溫泉街很短,沒有甚麼商鋪,要走的話很快走完。
但整條街道給厚雪蓋著了,彷彿又添了幾分浪漫。
大家1面踏著雪走,1面沈醉拍照,老師卻想起了小時候的亞信。










走得累了,我們隨意走進1間小店,吃了這個咖喱包。


夜幕開始低垂,街上亮起昏黃的街燈。
夜了的銀山溫泉街,又有另1種的感覺及美。








我們先在1望雪景之下泡個溫泉,才回旅館享用美味的部屋食。










飯後再泡1次溫泉,及吃了這個啤梨味極濃的冰條!

14 則留言:

largeheadboy 提到...

呢度邊有部屋食呀
我地去食堂食架咋
同埋嗰日食餃子嗰個 SA 叫上河內呀!

maymay 提到...

件衫巧怪雞呀!
白雪下嘅温泉街真係好浪漫,令人嚮往呀~
個晚餐好掂喎,咁凍仲食雪條!

匿名 提到...

雪下銀山溫泉景色真係正~

lau2tang 提到...

要唔要夏天都黎一次呢?

Ellen老師 提到...

大頭~~
即使係食堂,還是係部屋,都算部屋食啦!

maymay~~
都唔知點解,我地次次件旅館衫都超怪,人地就好鬼靚!

萊B爸~~
的確雪下的銀山溫泉,景色係超正!加埋露天風呂,簡直唔想離開!

團長~~
梗係要!

匿名 提到...

紫色今年勁hit呀, 男女裝外套都一定係佢啦!

supageti 提到...

講真,我真係唔多鍾意食旅館餐。@_@

Ellen老師 提到...

彭彭堂~~
要1件紫色戰衣上台嗎?

意粉~~
老師鍾意旅館食餐時個fell!

匿名 提到...

幾時 ... 有得去呢 ......

匿名 提到...

件衫好好笑....咁老師, 城崎靚D還是銀山靚D呀? 你鍾意邊度多D?

匿名 提到...

我要一套六件個喎!
咁著可以食埋o個隊啱啱解散的"羞恥心"D FANS, 要打入日本市場, 又踏前一大步~

Ellen老師 提到...

彭彭堂~~
收到!我會跟經理人落柯打,打入日本市場1定大紅大紫!

貝拉~~
老師始終覺得溫泉街,跟冬天係絕配。
銀山就1定要冬天去,還要蓋滿雪,風景真係好靚,不過溫泉街就好短,好快走完。
城崎我就喜歡穿著浴衣,拿住把扇看花火啦!

lala~~
希望在明天!加油!^^

匿名 提到...

明日又有六合彩,中左(頭獎),請你下個月去!

Ellen老師 提到...

下星期2的六合彩已買了,希望在明天!哈哈!^^