2009年1月5日 星期一

8日目~~山形

住了多晚東橫イン,跟它的飯團、麵豉湯早餐始終無緣,
入住這間新開幕的東橫イン,早餐竟然有麵包腸仔蛋~~


終於跟1眾團友會合,奇妙旅程再度展開!
boxing day的天氣並不太好,天空灰沈沈。
看見 serena 戰車,確實有點感動,不用再推行李了。


6人の旅首站是~~大內宿,大家浩浩蕩蕩出發!
自駕其中1重要景點~~就是道の駅
加上昨晚大家吃不到宇都宮名物~~餃子,心有不甘
所以首個SA駅~~上河內一到,大家興奮得跳下車去。


駅站內有1餃子広場,每週定期有5所不同餃子店的餃子出售。
我們異口同聲1致贊成買齊5間店的餃子,試試看有甚麼分別!


不要怕分不清那間店,每碟有店鋪名字紙條,真細心!
剎那間每個人竟然都能滔滔不絕評論那餃子好味!厲害!

14 則留言:

largeheadboy 提到...

嘩,之後戲肉喇
不過大家應該都冇影相~

我記得我喺呢個 SA 連X兩次呀~

睇返呢啲記錄好開心呀!

maymay 提到...

究竟邊間最好食呢?

supageti 提到...

好掛住啲道の駅、SA、PA 呀 ~~~

匿名 提到...

D餃子為你地而度身定造啦, 一客六隻!
我都特登兜去道之駅同SA, 好開心!

Ellen老師 提到...

大頭~~
呢個SA都是全程首站SA,玩得最高興!

maymay~~
你估邊間最好食呢?

小彭~~
D餃子黎到先知一客六隻,為我地貼身訂造!

意粉姨~~
越來越喜歡道の駅!

largeheadboy 提到...

據司機哥哥報道,喺 aeon mall 吉吉島嘅即煎宇都宮餃子仲得喎!

lau2tang 提到...

嗰個老師都有幫襯噃~

Ellen老師 提到...

的確無錯~~~~おいしい

largeheadboy 提到...

我地仲有試埋個有六粒嘅韮菜包
熱辣辣好好味
不過我地冇影相
我地係買返上架車喺車上面食埋至出發啊

匿名 提到...

噢,無端端出了鏡。

可能是因為肚餓,Aeon Mall 那些聲稱是宇都宫的餃子,皮薄肉厚,令我們要 encore。

老師,其實在吃餃子那一刻,我和你都暴露了真正身份,就是喬裝的米芝蓮大使。

Ellen老師 提到...

大頭~~
六粒嘅韮菜包--我見唔到喎!

團友3號~~
好難得有鏡出,應感到榮幸!
Aeon Mall 那些聲稱是宇都宫的餃子~~老師獨自吃了5件,好飽!害得飛機餐唔係點食!
米芝蓮大使~~~應該1行6人先真!

largeheadboy 提到...

同場煎個喎,冇理由見唔到喎~

匿名 提到...

老師,無我同你 share,要你一人自隊五隻美味餃子,真係辛苦晒。

大頭唔算米芝蓮大使,佢會話餃子有餃子味,韮菜包有韮菜味,無我地咁 pro。

Ellen老師 提到...

食晒5隻餃子,的確係辛苦,應該有1段時間唔食餃子住。

係啦~~點解睇唔到呀!

我都覺得大家忽然之間好pro,咩形容詞都出晒!