2009年1月7日 星期三

8日目~~藏王

離開上河內SA,大家再興高采烈地往大內宿出發。
1心想往大內宿前吃個会津かつ丼午餐,可是沿著山路走,
1路上天氣不是太隱定,下著雪,路上也開始積厚雪。

當滿眼看見掛滿白雪的樹梢,老實說:心裏有著說不出的興奮。

可是,當車子走過1段比1段厚的雪路,爬上1個比1個斜的雪山,
開始叫人有點擔心起來。大家開始懷疑我們的車子捱得住嗎?
我們的車子真的換上了雪呔嗎?我們要再前行嗎?......

剎那間,車子竟然在又窄又斜的雪地上不肯再前進了,
無論司機大哥怎樣努力,車子還是動也不動,
電光火石之間~~大家決定跳車去求救。

走出車箱,外面下著雪,踏著濕滑的雪地,彷彿忘卻了寒冷。
即使言語不太通,我們從後的每個司機大佬也紛紛出來幫忙。

他們嘗試合力推車,嘗試用雪鍊協助向上駛,.....
可是全不成功!前方及後方因我們而令山路大塞車。

雞同鴨講之下,大家都似乎不太贊成我們繼續前去。
最後,我們只好決定折返,可是我們怎樣把車子下山。
多得日本旅遊巴司機協助我們把車子掉頭,
也多得外籍洋人載老師和團長,好讓我們的車子減磅下山。


抹了1把汗之下,大家作出旅程第1回調動~~大內宿行程無奈取消了。
車子要更換嗎?要更換雪呔嗎?1於去租車公司理論下。
從GPS搜尋了,最近的租車公司在~~新白河駅

在租車公司,木村先生百分百肯定~~車子確定是雪呔
即使我們要求換車,木村先生費盡九牛二虎~~還是換車不成功

怎算好~~~~攪了1大段時間,決定唯有趁天黑前盡快趕去藏王溫泉


趕路前,在租車公司旁吃了這頓份外美味的午餐。


吃完午餐已二時多,天也開始天陰陰。
開往山形藏王的路上,曾有一小段路看見太陽伯伯,
大家心情也放鬆了少許。可是,車子越走近山形
路上的雪就越厚,天也越來越黑。

當車子走近山形市街,GPS指示上藏王溫泉的山路。
團長問:「要再上山走嗎?」司機大哥二話不說~~~去。

全程超慢慢速,全程街燈暗淡,全程積了厚厚的雪,
全程只得我們1車子上山,全程走近高山險峻的路,
全程大家有著說不出的擔心,全程默默為司機大哥打氣......
那1段廿多km的路,彷彿走了很漫長,很漫長,~~~

終於,看見藏王溫泉街了~~~~
大家滿心歡喜之際,serena又扭計,係條街又唔肯行呀!

唔知係未係逆境之下,人的意志特別強呢!
團長、老師和大頭立刻跳車,冒著零下9度大風雪,
徒步跑上相信至少400米以上的山上~~~藏王國際ホテル,求救呀~~~~

1路走著~~~彷佛【劫後餘生】感覺!
酒店用車載我們和行李上山,serena只好留在山下。


各人終能平安抵步,才鬆1口氣!
大家經過1天膽戰心驚,那1頓晚餐份外感覺窩心。


躺在露天風呂,白雪從天上飄下,那1刻份外感覺幸福!
那1個晚上,團長在酒店大堂舉行緊急行程會議,
這1刻,大家從未試過這麼認真相討行程。


這1天,有著許多刻骨銘心的回憶片段,
老師更幸運地遇上1群值得信賴及風雪同路的旅伴!謝謝!

19 則留言:

匿名 提到...

好緊張!
呢d經驗, 唔想遇上. 但遇上了, 大家又共同渡過, 又得到好多好心人幫助, 好感動!

lau2tang 提到...

老師,
寫得好詳細喎~
我實情係驚到好多細節都唔記得~

lau2tang 提到...

最記得就係同司機哥哥那一句對話,同埋落車衝上山搵救兵嗰一幕。

Ellen老師 提到...

小彭~~
的確不想遇上這些事情,但遇上了又難能可貴!老師慶幸遇上了~~~但可1不可再!

劉鄧~~
老師寫得咁詳細,可想1定是最難忘了!
上山搵救兵嗰一幕~~~相信是永遠不會忘記的!

maymay 提到...

總算遇到貴人幫忙,又吃番餐好嘅,順利過渡啦,難得嘅體驗呀!

Ellen老師 提到...

遇到貴人幫忙~~~才是最難得啊!

largeheadboy 提到...

睇完都想喊出嚟呀~
係喇,嗰廿公里路好似行極都仲有
我地不斷睇住仲有幾多公里剩
如果架車打咗柴
我地可能會冷死山頭啊,嗚~
嗰晚個緊急會議凝重的氣氛
大家也不會忘記啊

匿名 提到...

吓,唔係化,我又要出鏡。

其實你地上去找救兵後,我地有嘗試再駛郁架車,點知仲衰,一樣係一上左少少斜路就跪低,仲阻住一架落山嘅車和後面想上山嘅車。最後又要落山的司機下車了解情況。

最後我們好不容易才把車子開往平路,然後泊在一邊不敢再開車。

猶有餘悸,的確彷如劫後餘生。

supageti 提到...

有驚無險,吉人天相,善哉 ~ 善哉 ~

maymay 提到...

好精彩,我睇完又睇~
究竟木村先生費左九牛二虎嘅乜野力呢?
團長個樣巧凝重呀!

匿名 提到...

我睇過頭,原來有個遊記,番去慢慢睇先.

遇上呢o的情形,以我呢個心理學榮譽博士分析,一係就揀前大邁進,一係就 ......

都係不幸中嘅大幸,可能得嘅比失嘅多.

匿名 提到...

aiyo, 真係好驚險... 不過你地沒事就好了.
咁架serena後尾點呀? 第二朝有無被雪埋左?

Ellen老師 提到...

大頭~~
點只睇完想喊,個晚跑到上山間ホテル,已經想喊啦!
有想過~~如果架車中途打咗柴,會唔會行廿km路去求救呢!

團友3號~~
出鏡相陸續有來!唔好比我再見到架車呀!

意粉~~
旅程中我們的確只求玩得平安!所以寧願放棄很多想去景點!

maymay~~
老師1路寫,1幕1幕驚險片段又不斷重現
木村先生~~運用畢生的英語,打了無數個電話,意圖協助我們換車!

lala~~
這次真的是不幸中嘅大幸,而且的確得到的比失去的多啊!

小妹~~
架serena又愛又恨,第二朝變左忌廉車啦!

匿名 提到...

乜架車咁扭計架,下次帶定雞毛掃嘛~

之前見d相無大內宿,原來最終去唔成...

Ellen老師 提到...

不但無去大內宿,仲無睇樹冰!

匿名 提到...

我一路睇一路好緊張,都係一個經驗

Ellen老師 提到...

係超難得的經驗~~

匿名 提到...

我剛剛睇完都眼紅紅,超勁的經驗.....
我上次在成田租車,點知去到橫濱架車高左D,好多停車場都入唔到,於是第二日去豐田換車(橫濱店), 雞同鴨講下唔得,但我"螺"他, 最後比我地換,點知無講價錢, 最後出左單,唔換唔得, 價錢包括: 將車由横濱駕回成田的幾千日元, 跟住收我地由1日多的租車費, 入油錢, 跟住再起個份新租約, 跟住之前係成田比的錢(共租5天)呢刻唔退得, 要等還車才可退, 結果比左2次錢, 還驚佢唔退番D錢, 結果錢係1個月多後才在用咭看見.... 所以呢, 下次換唔換車要唸清楚, 不過未試過梗係要試下, 同埋,有D野用錢買唔到..... 你地今次6人一條心, 好抵讚...

Ellen老師 提到...

我地都跟租車公司理論過2次,始終換車不成功。在當時,若然要付錢換車,我們都在所不惜!我們始終覺得要6人平平安安就好了!