2009年1月9日 星期五

9日目~~銀山

離開藏王,司機大哥又再開動serena!
看!前路茫茫的白雪,大家又再靜默了!


經過前1晚的緊急會議,我們作出了旅程第2回調動。
就是捨棄行李及serena於山形駅,我們隻身出發往銀山
泊好車子在山形駅駐車場,我們乘搭JR往大石田駅
車上吃了簡單弁當,不用30分鐘便到站了,
走出車站,還給我們看見旅館專車呢!實在太幸運了!


從大石田駅往銀山溫泉也要10-15分鐘車程,
看見1段段積了厚雪的山路,捨棄serena是明智之舉。
沿途風景優美,當走近湖邊,司機竟把車停下來給我們拍照。


今晚入住的是~~溫泉街上的古勢起屋別館
旅館外型建築古舊,別具特式,很有歷史回憶。



10 則留言:

maymay 提到...

司機叔叔真好人,有冇餵天鵝呀?

Ellen老師 提到...

都無得落車~~

largeheadboy 提到...

我淨係記得好凍好凍
同今晚冇乜分別~

嗰卅分鐘新幹線
我地就食足卅分鐘
好過分~

匿名 提到...

原來銀山莊有別館架? 新開架?

Ellen老師 提到...

的確~~呢2日香港涷過藏王?暖房真係好呀!

新開的應該是新館,不在溫泉街上,新館大D,新D,靚D,西式D。有個露天風呂,景色靚D。我們就是去新館泡溫泉。

我們住銀山莊別館,在溫泉街上,百年老鋪,好懷舊,好有feel~~

匿名 提到...

叻, 你地好叻! 應變措施做得好!
我估我只係識攬住架車, 然後凍死~

Ellen老師 提到...

應變得快!臨危不亂!係各團友特點!

匿名 提到...

最重要係六神合體,六個人一條心嘛!

(我攪掂左舊壞野,上得番網,我都好叻,Yeah~~~)

匿名 提到...

果然係高手, 應變能力簡宜一流..... 好大雪呀....

Ellen老師 提到...

經過呢個旅程~~完全深深體會旅伴,除了吃喝玩樂之外,還要互相信賴及支持!

其實,咁大雪,6個人都係第1次,大家都係平安為上,見步行步!