2008年12月19日 星期五

1日目~~迪士尼

昨晚雖己預約的士,可是今早還是遲了起床~~ ^^
假期前夕的機場並沒有出現人潮,很快便過關了。




老師吃了腸仔蛋及藥,3個多小時機程1覺瞓醒就到了。


今天的成田空港又出奇的順暢,不用30分鐘便可過關及取行李。




桵木町東橫イン尚近JR車站,放下行李後。
再返回橫濱駅乘バス去迪士尼樂園!哈哈!





9 則留言:

supageti 提到...

竟然去迪士尼,估你唔到喎 ~ ^^

Ellen老師 提到...

25週年~~好想去呀!

largeheadboy 提到...

假期前夕?係你咋?我地仲要返多幾日工呀!班機滿唔滿呀?
迪迪尼好靚啊!咁你玩咗幾耐呀?

supageti 提到...

係喎,咁有無買特別版可樂?

lau2tang 提到...

2:48班火車都俾你趕到,咁我咪好快到仙台囉!
廸廸尼多唔多人?
無大頭幫你分擔食物,咪食剩好多囉?

匿名 提到...

over, 家下日本方面d聖誕減價情報如何呀?
我下星期又玩現場直擊先!

maymay 提到...

好厲害呀老師,第一日已經咁精彩!

Ellen老師 提到...

劉鄧~~
係2時多已出了成田海關,去橫浜車好少,要等到2時48分呀~~

大頭~~
我班機都full呀!迪士尼6時後入場平D,我玩到10時關門啦!

Ellen老師 提到...

意粉~~
未搵到特別版可樂喎!特別版kitty就有!

小彭~~
減價未算最激呀!over

maymay~~
係日日都好精彩呀!